Обслужване на клиенти
назад към главното меню

Гаранция

Ние държим на качеството и отличното обслужване. На тази страница ще намерите цялата информация относно нашите гаранционни условия, как да предявите гаранция и каква услуга предлагаме след покупката. Обясняваме какво да направите в случай на дефект или проблем с продукта и как предоставяме най-добрата възможна поддръжка.

Имате въпроси относно нашето обслужване или гаранция? Свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти — с радост ще ви помогнем!

Каква е гаранцията за вашите продукти?

Ние придаваме голямо значение на качеството на нашите продукти и затова предлагаме ясни гаранционни условия.

Законова гаранция

За всички артикули, закупени от нас, важи законовата гаранция. Това означава, че продуктът трябва да отговаря на очакванията, които вие, като потребител може да имате към него.

Някои продукти имат гаранция и от производителя, която представлява допълнителна гаранция наред със законовата. Гаранцията от производителя не засяга вашите законови права.

Гаранция от производителя

Освен законовата гаранция, ние предлагаме стандартна гаранция от производителя от 2 до 5 години, в зависимост от марката на продукта. Тази гаранция покрива само фабрични дефекти.

Забележка

За съжаление, не можем да предложим гаранция за повреди, причинени от неправилна употреба, нормално износване или външни повреди.

КОЕТО НЕ СЕ ПОКРИВА ОТ ГАРАНЦИЯТА

Нашата гаранция не се отнася за всички ситуации. Повреди, причинени от неправилна употреба, неправилен монтаж, липса на подходяща поддръжка или излагане на агресивни химически почистващи продукти, не се покриват от гаранцията. Естетичното износване, като драскотини, обезцветяване, вдлъбнатини и натрупване на варовик поради състоянието на водата или абразивни продукти, не се счита за дефект. Имайте предвид, че месингът е жив материал и с течение на времето естествено ще се покрие с патина или ще се появят вариации в цвета. Тези промени са част от неговата уникалност и не са обхванати от гаранцията. Други покрития (черно, бяло, сиво, медни/златисти нюанси): това са покрити повърхности. Нормалното износване, незначителните промени в цвета или текстурата и промените, резултат от навиците на почистване или условията на водата, не са обхванати от гаранцията. 

Уведомяваме Ви, че нашата гаранция покрива изключително продукта за производствени дефекти (ремонт или замяна, според случая). Изключват се разходите за монтаж/демонтаж, транспорт и инсталационни работи, извършени от трети лица.

Подаване на гаранционна претенция

Ако смятате, че продуктът ви има проблем, които може да бъде покрит от гаранцията, моля, следвайте следните стъпки:

  • Свържете се с нашия отдел обслужване на клиенти чрез HelpdeskChat и посочете, че става дума за гаранционна претенция.

  • Опишете проблема възможно най-точно и прикачете следните документи:

    • Ясни снимки на проблема

    • Копие от фактурата или друг документ за покупка

    • Попълнен формуляр за гаранционна претенция

Ние ще разгледаме вашата претенция и ще ви предложим решение в рамките на 30 дни. Ако е необходимо повече време, ще ви информираме.

Повече информация

За подробни условия относно гаранцията, моля, вижте нашите Общи условия. Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте да се свържете с нас – ще се радваме да ви помогнем!

Как мога да заявя гаранционен сервиз или ремонт?

Нуждаете се от помощ или искате да подадете заявка за обслужване? Това може лесно да се направи чрез нашия HelpdeskChat, намиращ се в долния десен ъгъл на уебсайта ни. Нашият екип е готов да ви помогне бързо и ефективно!

Как да подадете заявка за обслужване:

Следвайте стъпките по-долу:

  • Отворете HelpdeskChat
  • Кликнете върху Live HelpdeskChat в долния десен ъгъл на уебсайта ни.
  • Изберете „Изпратете ни съобщение“
  • Изберете вашата заявка за обслужване
  • Изберете опцията „Искам да подам заявка за обслужване“.
  • Изберете номера на поръчката, свързан с проблема.
  • Изберете продукта, за който искате да подадете заявка.
  • Качете снимки или видеоклипове
  • Ще имате възможност да качите снимки и/или видеоклипове директно в чата.
  • След подаването ще получите номер на заявка (Service Ticket), с който можете да проследите състоянието ѝ.

Ние ще разгледаме вашата претенция и ще ви предложим решение в рамките на 30 дни. Ако е необходимо повече време, ще ви информираме.

Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти — ние сме тук, за да помогнем!

Изберете вашата държава:
Bank transfer Card Apple Pay Google Pay
Loriano.bg | Copyright 2006 - 2025 | Всички права запазени | Бисквитки