Customer Service
back to main menu

Payment & Invoicing

We offer various secure and easy payment methods to ensure a smooth checkout process. On this page, you will find all the information about the available payment options, how to pay safely, and which payment methods best suit your needs.

Do you have any questions about payment or need assistance completing your order? Feel free to contact our customer service—we're happy to help!

Какви методи на плащане приемате?


1. Кредитна карта (Visa, MasterCard, American Express)

Приемаме всички основни кредитни карти. Вашето плащане се обработва сигурно с помощта на най-новите технологии за криптиране, което гарантира защитата на вашите данни.

2. Apple Pay

Потребителите на Apple могат удобно да платят чрез Apple Pay. Завършете плащането си бързо и сигурно чрез вашия iPhone, iPad или Mac.

3. Google Pay

Потребителите на Android могат да използват Google Pay за лесно плащане с вече запазените си платежни данни.


Важна информация

Възможно е да се прилагат допълнителни такси при определени методи на плащане. Всички възможни допълнителни такси ще бъдат ясно показани по време на завършване на поръчката.
Ние се стремим да направим процеса на плащане възможно най-сигурен и безпроблемен.
Имате въпроси относно нашите методи на плащане или нужда от помощ при завършване на вашата поръчка? Свържете се с  нашия отдел обслужване на клиенти – с радост ще ви съдействаме!

Как да получа копие от фактурата си?

Разбираме, че е важно да имате фактура — например за счетоводство, връщане на продукт или по бизнес причини. Лесно можете да я намерите, независимо дали имате акаунт или не.


Ако имате акаунт

Ако сте създали акаунт преди да направите поръчка можете по всяко време да изтеглите фактурата си по следния начин:

  • Кликнете върху „Акаунт“ горе вдясно и влезте в профила си.

  • Отворете „Моите поръчки“.

  • Намерете съответната поръчка и кликнете на „Прегледай поръчката“.

  • После изберете „Изтегли фактура“.

Фактурата ще се изтегли като PDF файл, който лесно можете да запазите или разпечатате.


Ако сте направили поръчката без акаунт

Няма проблем! Фактурата се изпраща автоматично на имейл адреса, който сте въвели при поръчката.

Ето как можете да я намерите:

  • Проверете входящата си поща за имейл с фактурата.

  • Потърсете с думи като „фактура“ или името на нашия магазин.


Не сте получили фактурата?

  • Уверете се, че сте въвели правилен имейл при поръчката.

  • Проверете също и папките със спам/нежелана поща.

  • Потърсете с ключови думи като „фактура“, „разписка“ или името на магазина.


Още не я намирате?

Свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти и ни изпратете следната информация:

  • Номер на поръчката

  • Имейл адреса, който сте използвали при поръчката

Ще ви изпратим фактурата отново.

Какво да направя, ако плащането ми не е успешно?

Не се притеснявайте — неуспешните плащания могат да се случат по различни причини. Следвайте стъпките по-долу, за да откриете проблема и да завършите успешно поръчката си.

1. Проверете дали плащането е преминало успешно:

  • Проверете имейла си за потвърждение на поръчката

  • Влезте в клиентския си профил и проверете в "Моите поръчки"

  • Ако сте пазарували като гост, използвайте инструмента „Проследяване на поръчка“ на страницата ни за обслужване на клиенти. Въведете имейл адреса си и номера на поръчката, показан на екрана за потвърждение

Важно: Ако не сте получили имейл за потвърждение и поръчката, не се вижда в профила ви или чрез проследяване за гости, вероятно плащането е неуспешно и поръчката не е потвърдена.

2. Проверете вашите платежни данни

Неправилна или непълна информация е една от най-честите причини за неуспешно плащане. Проверете следното:
Ако плащате с карта:

  • Номер на картата, дата на валидност и CVV

  • Адресът за фактуриране съвпада с този в банката

  • Всички задължителни полета са попълнени

  • Картата е активирана за онлайн и международни плащания

  • Картата не е блокирана от банката

Ако използвате Apple Pay или Google Pay:

  • Влезли сте в правилния Apple ID или Google акаунт

  • Избраната карта е активна

  • Устройството е потвърдено (Face ID, Touch ID или код)

  • Адресът за фактуриране съвпада с този при поръчката

  • Разрешенията на браузъра/устройството са предоставени

3. Опитайте отново

Понякога проблемът е временен:

  • Повторете плащането със същия или друг метод

  • Започнете нова сесия като обновите страницата или изчистите кеша

  • Опитайте с друг браузър или устройство

4. Технически проблеми при плащане

Възможно е да срещнете:

  • Бяла страница или блокиране след потвърждение

  • Забавяне при връщане от страницата на банката

Какво да направите:

  • Изчакайте няколко минути

  • Не натискайте „Назад“ и не затваряйте страницата твърде рано

  • Проверете имейла си или акаунта преди да опитате отново

5. Проверете с вашия платежен доставчик

Плащането може да е отказано поради:

  • Дневни лимити

  • Ограничения за онлайн или международни плащания

  • Недостатъчно средства

  • Неуспешна 3D Secure верификация

Свържете се с банката или доставчика си за повече информация.

6. Все още имате нужда от помощ?

Свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти и посочете:

  • Имейла, използван при поръчката

  • Метода на плащане

  • Кратко описание на проблема

  • Скрийншоти или съобщения за грешка

Ще разгледаме случая и ще ви помогнем да завършите покупката си възможно най-скоро.

Select your country:
MasterCard / Visa Bankoverschrijving
Loriano.bg | Copyright 2006 - 2025 | All rights reserved | Cookies